Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51881
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій |
Other Titles |
Forming special purpose communication programs for advancement of bank transactions Формирование целевых коммуникационных программ продвижения банковских операций |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications програмно-цільовий підхід программно-целевой подход target-oriented approach цільова комплексна програма целевая комплексная программа target complex program |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51881 |
Publisher | Тернопільський національний економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузь М. М. Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій [Текст] / М. М. Гузь // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний ун-т. – Тернопіль, 2009. – Вип. 4. – С. 116–119. |
Abstract |
В статті розглянуто роль та структуру процесу формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій. Визначені складові елементи процесу програмно-цільового планування маркетингових комунікацій в банку. Відповідно до системного підходу й основних принципів програмно-цільового планування виділені етапи розробки та реалізації цільових комунікаційних програм та розкрита їх сутність. В статье рассмотрена роль и структуру процесса формирования целевых коммуникационных программ продвижения банковских операций. Определены составляющие элементы процесса программно-целевого планирования маркетинговых коммуникаций в банке. Согласно системного подхода и основных принципов программно-целевого планирования выделены этапы разработки и реализации целевых коммуникационных программ и раскрыта их сущность. A role and structure of process of forming special purpose communication programs for advancement of bank transactions is considered in this article. Сomponent elements of the programmatic-purpose planning of marketing communications in a bank are determined. According to the system approach and basic principles of the programmatic-purpose planning, realization stages of the special purpose communication programs are selected and their essence is exposed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

3937

55141

1

24197

1

1

563

1

28968412

1

15157771

674551

28968414

1347131
Downloads

55143

2

26

1

1

1

15157773

1

28968415

13
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_Formuvannia_tsilovykh.pdf | 442.69 kB | Adobe PDF | 44181376 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.