Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51881
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій
Other Titles Forming special purpose communication programs for advancement of bank transactions
Формирование целевых коммуникационных программ продвижения банковских операций
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
програмно-цільовий підхід
программно-целевой подход
target-oriented approach
цільова комплексна програма
целевая комплексная программа
target complex program
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51881
Publisher Тернопільський національний економічний університет
License
Citation Гузь М. М. Формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій [Текст] / М. М. Гузь // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний ун-т. – Тернопіль, 2009. – Вип. 4. – С. 116–119.
Abstract В статті розглянуто роль та структуру процесу формування цільових комунікаційних програм просування банківських операцій. Визначені складові елементи процесу програмно-цільового планування маркетингових комунікацій в банку. Відповідно до системного підходу й основних принципів програмно-цільового планування виділені етапи розробки та реалізації цільових комунікаційних програм та розкрита їх сутність.
В статье рассмотрена роль и структуру процесса формирования целевых коммуникационных программ продвижения банковских операций. Определены составляющие элементы процесса программно-целевого планирования маркетинговых коммуникаций в банке. Согласно системного подхода и основных принципов программно-целевого планирования выделены этапы разработки и реализации целевых коммуникационных программ и раскрыта их сущность.
A role and structure of process of forming special purpose communication programs for advancement of bank transactions is considered in this article. Сomponent elements of the programmatic-purpose planning of marketing communications in a bank are determined. According to the system approach and basic principles of the programmatic-purpose planning, realization stages of the special purpose communication programs are selected and their essence is exposed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
3937
Germany Germany
55141
Greece Greece
1
Ireland Ireland
24197
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
563
Poland Poland
1
Singapore Singapore
28968412
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
15157771
United Kingdom United Kingdom
674551
United States United States
28968414
Unknown Country Unknown Country
1347131

Downloads

China China
55143
France France
2
Germany Germany
26
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
15157773
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
28968415
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Huz_Formuvannia_tsilovykh.pdf 442.69 kB Adobe PDF 44181376

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.