Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51891
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтертекстуальність як текстооформлююча категорія рекламних текстів (на матеріалі англомовної реклами) |
Other Titles |
Intertextuality as Textmaking Category og Advertising Texts |
Authors |
Соколова, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
інтертекстуальність прагматична спрямованість прецедентний текст мовні засоби впливу intertextuality pragmatic purpose precedent text language means of influence интертекстуальность прагматическая направленность прецедентний текст языковые средства воздействия |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51891 |
Publisher | Луганський національний університет |
License | |
Citation | Соколова, І. В. Інтертекстуальність як текстооформлююча категорія рекламних текстів (на матеріалі англомовної реклами) / І. В. Соколова // Вісник Луганського нац. ун-ту. - 2013. - №14 (273), Ч. 3. - С. 101-107. |
Abstract |
У статті надаються результати дослідження реалізації категорії інтертекстуальності в інформаційно-рекламному тексті. Інтертекстуальність виступає текстотвірним чинником у процесі написання ІРТ текстів і є сутнісною характеристикою ІРТ, оскільки цей текст є прагматично спрямований на здійснення впливу на реципієнта. Інтертекстуальність як лінгвістична категорія реалізується в мовлена через певні мовні засоби впливу. Засобами її реалізації в межах рекламних текстів є посилання на попередній досвід реципієнта проекція на його майбутнє життя та створення позитивних асоціацій The article presents results of analysis of realiztion of the category if intertextuality in informational and advertising type of texts. Intertextuality is characterised as textmaking and one of the basic category of advertising texts. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
Germany
3575
Greece
1
Ireland
84603
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
1788
Singapore
1
Ukraine
7494396
United Kingdom
1147666
United States
146466324
Unknown Country
68867145
Downloads
China
2
France
51237
Germany
3
Lithuania
68867144
Ukraine
57580564
United Kingdom
1
United States
57580565
Unknown Country
337858
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sokolova_Intertextuality.pdf | 125.46 kB | Adobe PDF | 184417374 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.