Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51941
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Якість обслуговування як економічна категорія: проблеми визнання |
Other Titles |
Service quality as an economic term: the problem of recognition Качество обслуживания как экономическая категория: проблемы признания |
Authors |
Hrytsenko, Olena Ivanivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0178-1139 |
Keywords |
витрати расходы costs конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51941 |
Publisher | Тернопільська державна сільськогосподарська дослідна станція інституту кормів та сільського господарства Поділля НААН |
License | |
Citation | Гриценко О. І. Якість обслуговування як економічна категорія: проблеми визнання [Текст] / О. І. Гриценко // Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. – Тернопіль. - 2013. - № 4 (42). - С. 192-195. |
Abstract |
У статті розглянуті проблеми визнання якості обслуговування . існуючих поглядів учених на її утримання, визначені можливості визнання даної економічної категорії в чинному законодавстві, розглянуто основні чинники формування та удосконалення функціонування якості обслуговування для забезпечення конкурентоспроможності суб'єктів господарювання на ринку товарів в державі та за її межами. Встановлено, що можливий дохід підприємство може отримати при наявних торгових потужностях, визначеному обсязі реалізації продукції при існуючій кон'юнктурі ринку та відповідної якості обслуговування населення. В статье рассмотрены проблемы признания качества обслуживания. существующих взглядов ученых на ее содержание, определенные возможности признания данной экономической категории в действующем законодательстве, рассмотрены основные факторы формирования и усовершенствования функционирования качества обслуживания для обеспечения конкурентоспособности субъектов хозяйствования на рынке товаров в государстве и за его пределами. Установлено, что возможный доход предприятие может получить при имеющихся торговых мощностях, определенном объеме реализации продукции при существующей конъюнктуре рынка и соответствующего качества обслуживания населения. The article studies the problems of recognition of service quality. Analyzed the existing scientific points of views on its components, identified the possibility of recognition of the economic term in the existing legislation, considered the basic factors of the organization and improvement of the service quality to ensure the competitiveness of economic entities on the national commodity market and beyond. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
France
1
Germany
875
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
16002
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
330608
United Kingdom
166605
United States
959807
Unknown Country
330607
Downloads
Belgium
16005
EU
1
France
12108
Germany
63611
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
959823
United Kingdom
15999
United States
1804513
Unknown Country
1804529
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hrytsenko_Yakist_obsluhovuvannia.pdf | 406.36 kB | Adobe PDF | 4676593 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.