Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51950
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій |
Other Titles |
An analysis of marketing communications programs influence on clients in the process of bank transactions marketings communication management efficiency estimation Анализ коммуникационного воздействия маркетинговых программ на потребителей в процессе оценки эффективности управления маркетинговыми коммуникациями банковских операций |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації банку маркетинговые коммуникации банка bank’s marketing communications оцінка ефективності оценка эффективности estimation of efficiency цільова комплексна програма целевая комплексная программа special purpose complex program соціально-психологічний стан споживача социально-психологическое состояние потребителя socially-psychological consumer state |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51950 |
Publisher | Національний гірничий університет |
License | |
Citation | Гузь М. М. Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій [Текст] / М. М. Гузь // Науковий вісник Національного гірничого університету. – Дніпропетровськ, 2010. – № 2. – С. 95-98 |
Abstract |
У статті розкриваються основні питання формування цільових комплексних програм по просуванню банківських послуг на цільовий ринок, проведений аналіз їх комунікаційного впливу на споживача в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій. Відповідно до ієрархічної піраміди ефектів визначені соціально-психологічні стани споживача, що формується під впливом маркетингових комунікаційних програм. The basic questions of forming special purpose communication programs for advancement of bank services, analysis of the marketing communication programs influence on the customer is conducted in this article. According to the hierarchical pyramid of effects the socially-psychological consumer states which is formed by marketing communication programs are certain. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
France
2
Germany
34656
Greece
1
Ireland
183435
Lithuania
1
Netherlands
2037
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
3607615
United Kingdom
607380
United States
26174593
Unknown Country
1206614
Downloads
China
2
France
1
Germany
3
Lithuania
1
Norway
1
Turkey
1
Ukraine
20532852
United Kingdom
1
United States
26174594
Unknown Country
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_Marketynhovi_komunikatsii.pdf | 381.96 kB | Adobe PDF | 46707462 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.