Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51959
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Визначення кількості та типу лояльних клієнтів банку |
Other Titles |
Determination of the amount and the type of loyal banks clients Определение количества и типа лояльных клиентов банка |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг банковский маркетинг bank marketing прихильність приверженность favor індекс лояльності индекс лояльности index of loyalty лояльність клієнтів лояльность клиентов clients loyalty |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51959 |
Publisher | Тернопільський національний економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузь, М. М. Визначення кількості та типу лояльних клієнтів банку [Текст] / М. М. Гузь // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний ун-т. – Тернопіль, 2010. – Вип. 7. – С. 144–147. |
Abstract |
В статті розглянуто сутність та особливості визначення індексу лояльності клієнтів до банку, на основі якого визначається кількість лояльних у загальному портфелі клієнтів банку. Запропоновано методику визначення індексу лояльності клієнта (Li), який відображає підсумкові результати сумісної дії окремих чинників, що характеризують різні ступені лояльності. Визначені основні типи лояльності до банку та їх особливості. В статье рассмотрены сущность и особенности определения индекса лояльности клиентов к банку, на основе которого определяется количество лояльных в общем портфеле клиентов банка. Предложена методика определения индекса лояльности клиента (Li), который отражает итоговые результаты совместного действия отдельных факторов, характеризующих различные степени лояльности. Определены основные типы лояльности к банку и их особенности. The essence and features of bank client’s loyalty index determination on which basis the quantity loyal in the general client’s brief-case of bank is considered in the article. The method of client’s loyalty index (Li) determination, which represents the aggregate results of compatible action of separate factors which characterize the different degrees of loyalty, is offered. The basic types of loyalty to the bank and their feature are certain. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

2

1986

1

66868

1

1

993

1

1

354209

178099

2969414

3925785
Downloads

1

1

1

3

1

1

2

11582

3

1

2013047

1

3925785

34
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_Loialni kliienty banku.pdf | 501.67 kB | Adobe PDF | 5950463 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.