Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52000
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Врахування впливу «агентів» у процесі визначення ефективності маркетингових комунікацій банку на основі ієрархічної моделі ефектів |
Other Titles |
Taking into account “agents” influence in the process of bank marketings communications efficiency determination which is based on the hierarchical model of effect |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
ефективність комунікаційних витрат маркетингові комунікації банку кількість споживачів інформування efficiency of communication charges banks marketings communications amount of users informing |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52000 |
Publisher | ДВНЗ "УАБС НБУ" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузь, М. М. Врахування впливу «агентів» у процесі визначення ефективності маркетингових комунікацій банку на основі ієрархічної моделі ефектів [Текст] / М. М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. пр. / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". – Суми, 2009. – Т. 27. – С. 300–305 |
Abstract |
У статті надано методичні рекомендації щодо кількісного визначення показника ефективності маркетингових комунікацій банку на різних етапах ієрархії соціально-психологічного стану споживача, що формується під дією комплексу просування. Враховується вплив «агентів» при визначенні ефективності комунікаційних витрат банку The methodical recommendations are quantitative estimation of marketing communication process’ efficiency at the bank on the different hierarchical stages of socially-psychological customer’s state which is formed under the action of advancement complex are presented in the given article. Influencing of «agents» is taken into account at determination of expenses efficiency on the bank’s marketing communication |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

31

1

8646

2

1

1121

1

144397

50375

1080750

144396
Downloads

2

17291

1

1

1

382807

1

1429726

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_Vrakhuvannia_vplyvu_ahentiv.pdf | 351.39 kB | Adobe PDF | 1829834 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.