Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52005
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Метод определения эффективности маркетинговых коммуникаций на основе иерархической модели эффектов
Other Titles The method of determining the effectiveness of marketing communications based on a hierarchical model of effects
Authors Рыжкова, Г.А.
ORCID
Keywords критерии оценки эффективности маркетингоых коммуникаций
эффективность затрат
совокупный маркетинговый эффект
алгоритм управления маркетинговыми коммуникациями
criteria for evaluating the effectiveness of marketing communications
cost efficiency
cumulative marketing effect
algorithm for management of marketing communications
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52005
Publisher ДВНЗ "УАБС НБУ"
License
Citation Рыжкова, Г. А. Метод определения эффективности маркетинговых коммуникаций на основе иерархической модели эффектов [Текст] / Г. А. Рыжкова // Вісник Української академії банківської справи. - 2006. - N 1. - C. 120 – 127.
Abstract В статье описан метод определения эффективности маркетинговых коммуникаций, основанный на иерархической мо-дели эффектов, обоснован авторский подход к выбору параметров эффективности, предложена система показателей эффективности.
The method of definition of efficiency of the marketing communications, based on hierarchical model of effects is described in article. Also the author's approach to a choice of parameters of efficiency is proved, and the system of parameters of efficiency is offered in this article.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
5447
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2723
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1276285
Ukraine Ukraine
40288
United Kingdom United Kingdom
20362
United States United States
469042
Unknown Country Unknown Country
40287

Downloads

Belarus Belarus
469042
Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Finland Finland
1361
France France
469042
Germany Germany
469044
Hungary Hungary
1
Italy Italy
1
Latvia Latvia
40286
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
469043
Norway Norway
1
Poland Poland
469042
Romania Romania
40284
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1854441
United Kingdom United Kingdom
469044
United States United States
1276287
Unknown Country Unknown Country
239956
Uzbekistan Uzbekistan
119974

Files

File Size Format Downloads
Ruzhkova_Metod_opredelenyia effektyvnosty.pdf 751.75 kB Adobe PDF 6386856

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.