Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52008
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Некоторые аспекты билингвистической модели обучения математическим дисциплинам студентов экономического профиля |
Other Titles |
Some aspects of the bilingual model of teaching mathematical disciplines for the economical profile graduates |
Authors |
Dakher, Kateryna Anatoliivna
|
ORCID | |
Keywords |
билингвистическая модель компетенция bilingual model competence коммуникативно-деятельностный подход communicative-activity approach конкурентоспособность competitiveness |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52008 |
Publisher | Гнозис |
License | |
Citation | Дахер, К. А. Некоторые аспекты билингвистической модели обучения математическим дисциплинам студентов экономического профиля / К. А. Дахер // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди ” – Додаток 1 до Вип. 29, Том V. Тематичний випуск “Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – К. : Гнозис, 2013. – C. 393-397. |
Abstract |
Для повышения конкурентоспособности выпускников экономического профиля предлагается внедрить в учебный процесс билингвистическую модель обучения математическим дисциплинам. Рассматриваются объективные причины для ее внедрения, приводится основа модели, уникальные возможности ее реализации перспективы ее введения |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
1
Germany
121723257
Greece
1
Iran
1
Ireland
118527
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
935
Seychelles
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
15856267
United Kingdom
8046662
United States
267468915
Unknown Country
5
Downloads
Finland
1
Germany
3
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
42323013
United Kingdom
237054
United States
95256508
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dakher_Nekotorыe_aspektu_bylynhvystycheskoi_modely.pdf | 309.3 kB | Adobe PDF | 137816583 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.