Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52052
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розширений підхід до класифікації маркетингових комунікацій банку |
Other Titles |
The extended approach to the classification of bank marketing communication |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг маркетингові комунікації комунікаційна політика банку засоби маркетинонгової політики банківська реклама bank marketing marketings communications bank communication policy facilities of marketing policy bank advertising |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52052 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузь М.М. Розширений підхід до класифікації маркетингових комунікацій банку / М.М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. пр. / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". – Суми, 2007. – Т. 24. – С. 273–293 |
Abstract |
В статті розглянуте питання класифікації засобів маркетингових комунікацій у сфері банківських послуг, з урахуванням особливостей банківського продукту та ринку фінансових послуг The classification of marketing communications facilities in the field of bank services, taking into account the main features of bank product and financial services market is considered in the article |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

60

1

221062

1

1

1

1700

1

7150043

1257670

34072171

2511003
Downloads

1

11789083

382953

1

1

1

1

1

11789096

2

22930628

25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_Rozshyrenyi_pidkhid_klasyfikatsii.pdf | 327.18 kB | Adobe PDF | 46891793 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.