Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Marketing of innovations & Innovational marketing |
Authors |
Osik, Yu.I.
Borbasova, Z.N. Prokopenko, Olha Volodymyrivna Valeeva, V.Z. |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг інновацій маркетинг инноваций Marketing of Innovation інновації в маркетингу инновации в маркетинге Innovations in Marketing зелений маркетинг зеленый маркетинг Green Marketing партизанський маркетинг партизанский маркетинг Guerrilla Marketing шокова реклама шоковая реклама Shock Advertising нейромаркетинг нейромаркетинг Neuromarketing інтернет-маркетинг интернет-маркетинг Internet Marketing маркетинг в соціальних медіа маркетинг в социальных сетях Social Media Marketing подієвий маркетинг маркетинг событий Event Marketing вірусний маркетинг вирусный маркетинг Viral Marketing інноваційні види маркетингу инновационные виды маркетинга Innovative Kinds of Marketing |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055 |
Publisher | Publishing house of Ye.A. Buketov Karaganda State University |
License | |
Citation | Marketing of innovations & Innovational marketing: teaching manual for students of economic majors / Yu.I. Ossik, Z.N. Borbasova, O.V. Prokopenko, V.Z. Valeeva. - Karaganda: KarSU Publ., 2017. - 136 p. |
Abstract |
У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах.
Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу. В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом. The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Brazil
24745
China
1042883200
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
Egypt
162672771
France
5
Germany
159744
Greece
1
India
1
Indonesia
1
Iran
1
Iraq
1
Ireland
2023596776
Israel
1
Italy
1088081106
Japan
1
Kazakhstan
5
Lithuania
1
Malaysia
1
Netherlands
39649
Pakistan
1
Philippines
1
Poland
-1603344750
Romania
248209312
Russia
3092609
Singapore
227900583
South Africa
184762
South Korea
202893
Spain
1
Sweden
1546303
Turkey
6589
Ukraine
-1030912095
United Kingdom
248209303
United States
1914608361
Unknown Country
113950323
Vietnam
3092611
Downloads
Argentina
1
Austria
1
Bangladesh
1
Belarus
1
Benin
104
Bosnia & Herzegovina
1
Brazil
197714
Bulgaria
1
Canada
455801166
Chile
1
China
1042883201
Côte d’Ivoire
1056495611
Denmark
1
Ethiopia
1
Finland
1
France
-865739604
Germany
1914608360
Hong Kong SAR China
1
Hungary
1
India
1942514428
Indonesia
77027
Iran
1
Iraq
1
Ireland
1021747248
Israel
1
Italy
1
Japan
1
Kazakhstan
2
Lithuania
514351814
Malaysia
81054
Moldova
1056317792
Netherlands
113950325
Pakistan
1
Philippines
1
Poland
196048
Romania
125027
Russia
455801163
Serbia
3
Singapore
1914608363
South Africa
1
South Korea
1
Spain
667389
Sweden
1
Switzerland
1
Taiwan
72070
Turkey
1
Ukraine
455801163
United Kingdom
455801164
United States
1042883204
Unknown Country
25747
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marketing_innovations_Osik_Prokopenko.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | -305634280 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.