Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Marketing of innovations & Innovational marketing
Authors Osik, Yu.I.
Borbasova, Z.N.
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Valeeva, V.Z.
ORCID
Keywords маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
Marketing of Innovation
інновації в маркетингу
инновации в маркетинге
Innovations in Marketing
зелений маркетинг
зеленый маркетинг
Green Marketing
партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
Guerrilla Marketing
шокова реклама
шоковая реклама
Shock Advertising
нейромаркетинг
нейромаркетинг
Neuromarketing
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet Marketing
маркетинг в соціальних медіа
маркетинг в социальных сетях
Social Media Marketing
подієвий маркетинг
маркетинг событий
Event Marketing
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
Viral Marketing
інноваційні види маркетингу
инновационные виды маркетинга
Innovative Kinds of Marketing
Type Schoolbook
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055
Publisher Publishing house of Ye.A. Buketov Karaganda State University
License
Citation Marketing of innovations & Innovational marketing: teaching manual for students of economic majors / Yu.I. Ossik, Z.N. Borbasova, O.V. Prokopenko, V.Z. Valeeva. - Karaganda: KarSU Publ., 2017. - 136 p.
Abstract У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.
В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом.
The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing.
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Brazil Brazil
24745
China China
1042883200
Czechia Czechia
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Egypt Egypt
162672771
France France
5
Germany Germany
159744
Greece Greece
1
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Iraq Iraq
1
Ireland Ireland
2023596776
Israel Israel
1
Italy Italy
1088081106
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
5
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
39649
Pakistan Pakistan
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
-1603344750
Romania Romania
248209312
Russia Russia
3092609
Singapore Singapore
227900583
South Africa South Africa
184762
South Korea South Korea
202893
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1546303
Turkey Turkey
6589
Ukraine Ukraine
-1030912095
United Kingdom United Kingdom
248209303
United States United States
1914608361
Unknown Country Unknown Country
113950323
Vietnam Vietnam
3092611

Downloads

Argentina Argentina
1
Austria Austria
1
Bangladesh Bangladesh
1
Belarus Belarus
1
Benin Benin
104
Bosnia & Herzegovina Bosnia & Herzegovina
1
Brazil Brazil
197714
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
455801166
Chile Chile
1
China China
1042883201
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1056495611
Denmark Denmark
1
Ethiopia Ethiopia
1
Finland Finland
1
France France
-865739604
Germany Germany
1914608360
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Hungary Hungary
1
India India
1942514428
Indonesia Indonesia
77027
Iran Iran
1
Iraq Iraq
1
Ireland Ireland
1021747248
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
514351814
Malaysia Malaysia
81054
Moldova Moldova
1056317792
Netherlands Netherlands
113950325
Pakistan Pakistan
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
196048
Romania Romania
125027
Russia Russia
455801163
Serbia Serbia
3
Singapore Singapore
1914608363
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
1
Spain Spain
667389
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Taiwan Taiwan
72070
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
455801163
United Kingdom United Kingdom
455801164
United States United States
1042883204
Unknown Country Unknown Country
25747
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Marketing_innovations_Osik_Prokopenko.pdf 1.13 MB Adobe PDF -305634280

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.