Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Marketing of innovations & Innovational marketing |
Authors |
Osik, Yu.I.
Borbasova, Z.N. Prokopenko, Olha Volodymyrivna Valeeva, V.Z. |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг інновацій маркетинг инноваций Marketing of Innovation інновації в маркетингу инновации в маркетинге Innovations in Marketing зелений маркетинг зеленый маркетинг Green Marketing партизанський маркетинг партизанский маркетинг Guerrilla Marketing шокова реклама шоковая реклама Shock Advertising нейромаркетинг нейромаркетинг Neuromarketing інтернет-маркетинг интернет-маркетинг Internet Marketing маркетинг в соціальних медіа маркетинг в социальных сетях Social Media Marketing подієвий маркетинг маркетинг событий Event Marketing вірусний маркетинг вирусный маркетинг Viral Marketing інноваційні види маркетингу инновационные виды маркетинга Innovative Kinds of Marketing |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52055 |
Publisher | Publishing house of Ye.A. Buketov Karaganda State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Marketing of innovations & Innovational marketing: teaching manual for students of economic majors / Yu.I. Ossik, Z.N. Borbasova, O.V. Prokopenko, V.Z. Valeeva. - Karaganda: KarSU Publ., 2017. - 136 p. |
Abstract |
У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах.
Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу. В учебном пособии рассматриваются новые тенденции развития маркетинга в 21 веке: маркетинг инноваций, зеленый маркетинг, партизанский маркетинг, шоковая реклама, нейромаркетинг, интернет-маркетинг, маркетинг в социальных сетях, маркетинг событий и вирусный маркетинг. Рассмотрены преимущества и недостатки инновационных видов маркетинга, конкретные особенности их применения в современных условиях. Пособие предназначено для студентов, аспирантов и преподавателей экономических специальностей, а также для всех, кто интересуется современным маркетингом. The teaching manual deals with new marketing development trends in the 21st century: marketing of innovations, green marketing, guerrilla marketing, shock advertising, neuromarketing, internet marketing, social media marketing, event marketing, and viral marketing. Advantages and disadvantages of innovative kinds of marketing, particular features of their application of modern conditions have been considered. The manual is intended for undergraduates, postgraduates and instructors of economic majors, as well as for everybody who is interested in contemporary marketing. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

24745

1042883200

1

1

162672771

5

159744

1

1

1

1

1

2023596776

1

1088081106

1

5

1

1

39649

1

1

-1603344750

248209312

3092609

227900583

184762

202893

1

1546303

6589

-1030912095

248209303

1914608361

184524727

3092611
Downloads

1

1

1

1

104

1

197714

1

455801166

1

1042883201

1056495611

1

1

1

-865739604

1914608360

1

1

1942514428

77027

1

1

1021747248

1

1

1

2

514351814

81054

1056317792

113950325

1

1

196048

125027

455801163

3

1914608363

1

1

667389

1

1

72070

1

455801163

455801164

1042883204

25747

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marketing_innovations_Osik_Prokopenko.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | -305634280 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.