Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52183
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Непрямі навіювання у вирішенні виховних сугестивно-педагогічних задач
Other Titles Indirect suggestion in solving educational problems suggestive pedagogical
Authors Ніколаєнко, С.О.
Ніколаєнко, С.І.
ORCID
Keywords виховна задача
сугестивно-педагогічна задача
сугестивно-педагогічний вплив
пряма сугестія
непряма сугестія
educational problems
suggestive pedagogical task
suggestive and pedagogical impact
direct suggestio
indirect suggestion
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52183
Publisher Львівська педагогічна спільнота
License
Citation Ніколаєнко С.О. Непрямі навіювання у вирішенні виховних сугестивно-педагогічних задач / С.О. Ніколаєнко, С.І. Ніколаєнко // Педагогіка та психологія : проблеми науки та практики : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 9 серпня 2013 року). - Львів : ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2013. - С. 18-22.
Abstract У статті розглядаються змістовні особливості деяких мовних форм непрямого навіювання. This paper discusses some language features substantial forms of indirect suggestion.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
142309
Greece Greece
6149
Ireland Ireland
48488
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
351
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
17749497
United Kingdom United Kingdom
967712
United States United States
9122824
Unknown Country Unknown Country
29970834

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Serbia Serbia
1
Ukraine Ukraine
9122825
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
29970834
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Nikolaienko_Nepriami_naviiuvannia.pdf 388.96 kB Adobe PDF 39093669

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.