Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52219
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні тренди у формуванні та розвитку соціальної реклами |
Other Titles |
Современные тренды в формировании и развитии социальной рекламы Current trends in the formation and development of social advertising |
Authors |
Чала, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
соціальна реклама социальная реклама social advertising категорії соціальної реклами категории социальной рекламы social advertising categories тренди тренды trends рекламна компанія рекламная компания advertising company |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52219 |
Publisher | Сумський національний аграрний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Чала Ю. В. Сучасні тренди у формуванні та розвитку соціальної реклами / Ю. В. Чала // Вісник СНАУ. – 2013. - № 1. – С. 67-90. |
Abstract |
В статті розглянуто теоретичні аспекти розвитку соціальної реклами. Визначено та обґрунтовано основні тенденції формування та розвитку соціальної реклами світу та України. The article deals with theoretical aspects of social advertising. Defined and proved key trends shaping and development of social advertising world and Ukraine. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

3

12681

1227

37426

1

1

1

5316

1

1

574776

293725

3149375

4649305
Downloads

149552

1

1

1

149548

1649463

1649463

149518

1

74848

1

1

1649449

1649445

1649446

1649464

1

3268

1

4649340

1649452

1649447

83
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chala_Sotsialna_reklama.pdf | 523.84 kB | Adobe PDF | 18371794 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.