Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52456
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування ефективної реклами банку |
Other Titles |
Creation of effective advertising in the Bank |
Authors |
Bondarenko, Alla Fedorivna
Розкошна, О.А. Койло, В.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8439-1787 |
Keywords |
ефективність ресурсний стан нейро-лінгвістичне програмування стікер рестайлинг ребрендинг еfficiency resource state neuro-linguistic programming sticker restyling rebranding |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52456 |
Publisher | Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет |
License | |
Citation | Бондаренко, А.Ф. Формування ефективної реклами банку [Електронний документ] / А.Ф. Бондаренко , О.А. Розкошна // Ефективна економіка. - 2013. - № 12. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2562 – 0,8 д.а. |
Abstract |
У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів.
Вперше визначені межі використання різних видів реклами у банківській сфері, заперечується використання масової реклами, визначені новітні способи та прийоми поширення реклами, зокрема звернення до емоцій потенційних споживачів банківських послуг, застосування нейролінгвістичного програмування, ребрендингу та ін. In the article analyzed the modern problems of the banking advertising and its influence on the choice of the client audience. The main focus was on the improvement of the algorithm of development of the advertising policy of the Bank. Defines the conceptual line, where the main role belongs to the various types of advertising by banks, as a tool to achieve the competitiveness of financial institutions. Justified use of any type of advertising, banking institutions to attract a larger circle of consumers.For the first time defined the limits of use of various types of advertising in the banking sector, denied use of media advertising, certain newest methods and techniques of dissemination of advertising, particularly appeal to emotions potential consumers of banking services, the application of neuro-linguistic programming, rebranding and other. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
France
1
Germany
2
Greece
1993
Indonesia
1
Ireland
7797
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
76878
United Kingdom
38798
United States
431895
Unknown Country
76877
Downloads
China
2
Germany
2
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
229544
United Kingdom
1
United States
634246
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bondarenko_Formuvannia_efektyvnoi_reklamy.pdf | 359.89 kB | Adobe PDF | 863799 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.