Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52573
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Внедрение инновационных методов в процесс обучения математике в высших учебных заведениях |
Authors |
Dakher, Kateryna Anatoliivna
|
ORCID | |
Keywords |
впровадження інноваційних методів система Mathimatica ефективності навчання математики Mathimatica system innovative methods |
Type | Article |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52573 |
Publisher | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
License | |
Citation | Дахер Е.А. Внедрение инновационных методов в процесс обучения математике в высших учебных заведениях / Е.А. Дахер // Імідж сучасного педагога. - 2004. - № 4. – С. 5 - 7. |
Abstract |
Стаття присвячена проблемі впровадження інноваційних методів в процес навчання
математиці у вищих навчальних закладах. Запропонований метод, який базується на системі Mathimatica передбачає підвищення ефективності навчання математики у вищих навчальних закладах, що підтверджується експериментально. The article is devoted to the problems of applying innovative methods in the process of teaching mathematics in the higher institutions. The proposed method based on Mathimatica system was supposed to prove the efficiency of teaching mathematics in the higher institutions what was affirmed experimentally. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
41
Greece
4971
Ireland
65881
Lithuania
1
Netherlands
1
Romania
9945
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
1105662
United Kingdom
554385
United States
14702616
Unknown Country
17549167
Downloads
China
1
France
1
Germany
11856064
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
2
Ukraine
3316410
United Kingdom
1
United States
9009513
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dakher_Vnedrenye_ynnovatsyonnыkh_metodov.pdf | 131.15 kB | Adobe PDF | 24181996 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.