Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52671
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація ємоційних станів у студентів методами тілесно-орієнтованой психотерапії |
Other Titles |
Optimization of the emotional states of the students methods of body-oriented psychotherapy |
Authors |
Ніколаєнко, С.О.
|
ORCID | |
Keywords |
эмоциональные состояния студентов телесно-ориентированная терапия телесно-ориентированные упражнения emotional state students body-oriented therapy body-oriented exercises |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52671 |
Publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова |
License | |
Citation | Ніколаєнко С.О. Оптимізація ємоційних станів у студентів методами тілесно-орієнтованой психотерапії / С.О. Ніколаєнко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки : зб. наукових праць. - № 16 (40). - К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2007. - С. 225-230. |
Abstract |
Стаття присвячена проблемі оптимізації емоційних станів у студентів педагогічного вузу методами тілесно-орієнтованої терапії. Пропонується комплекс тілесно-орієнтованих вправ, аналізується ефектівность його використання. The article deals with optimization of the emotional states of students of pedagogical high school methods of body-oriented therapy. Proposed a set of body-oriented exercises efektivnost analyzed using it. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
48218
Greece
2980
Ireland
14629
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
5589450
United Kingdom
259521
United States
4228184
Unknown Country
517957
Downloads
China
2
Germany
28
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
1505655
United Kingdom
1
United States
2866919
Unknown Country
10660945
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nikolaienko_Optymizatsiia_iemotsiinykh_staniv.pdf | 756.24 kB | Adobe PDF | 15033552 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.