Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52729
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішення |
Other Titles |
Specific difficulties in international advertising and recommendation to address them. |
Authors |
Omelchenko, Yuliia Valeriivna
|
ORCID | |
Keywords |
реклама міжнародна реклама конкуренція international advertising advertising competition |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52729 |
Publisher | Видавничий дім "Гальветика" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Чала Ю.В. Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вірішення / Ю.В. Чала // Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. – Одеса, 2014. – Т. 19. – Вип. 1/1. - С. 70-79. |
Abstract |
У статті наведений аналіз теоретичних аспектів впровадження міжнародної реклами та просування товарів на нові ринки споживачів. Визначено сутність та основні завдання міжнародної реклами товарів та послуг. Проаналізовано основні проблеми, що виникають під час реалізації реклами на міжнародному рівні. Виокремлено основні загальні та специфічні проблеми міжнародної реклами, що створюють перешкоди для її просування. Наведено приклади виникнення специфічних труднощів міжнародної реклами в різних країнах світу. В рамках визначених особливих проблем зовнішньої реклами запропоновано основні способи їх вирішення. The article offers an analysis of the theoretical aspects of the implementation of international advertising and promotion of products to new markets of consumers. The essence and the main task of the international advertising goods and services. The basic problems encountered during the implementation of advertising internationally. Author determined the basic general and specific problems of international advertising, creating obstacles to its progress. Examples of occurrence of specific international problems of advertising in different countries. Within certain particular problems of outdoor advertising provides the main ways to solve them. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

5186

1

2

10371

225654

1

1296

94839887

1

1

41239

12055326

6028960

64416005

12055325
Downloads

1

2

10371

1107546

1

1

225652

1

1

1

41240

64416017

1

94839886

12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chala_Spetsefichni _roblemy.pdf | 268.91 kB | Adobe PDF | 160640733 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.