Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53035
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Урахування маркетингово-екологічних чинників при побудові концепції фінансового менеджменту на промислових підприємствах
Other Titles Considering the marketing and environmental factors in the construction of the concept of financial management in industrial enterprises
Authors Касян, С.Я.
ORCID
Keywords концепція
концепция
concept
фінансовий менеджмент
финансовый менеджмент
financial management
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53035
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Касян С.Я. Урахування маркетингово-екологічних чинників при побудові концепції фінансового менеджменту на промислових підприємствах / С.Я. Касян // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць / УАБС НБУ. - Суми, 2006. - Вип. 15.- C. 318-325.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
France France
2
Germany Germany
8547
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4274
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
62298
United Kingdom United Kingdom
32136
United States United States
356171
Unknown Country Unknown Country
62297

Downloads

France France
1
Germany Germany
31
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
186612
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
525730
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kasian_Finansovyi_menedzhment.pdf 683.06 kB Adobe PDF 712377

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.