Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53060
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування ефективної реклами банку
Other Titles Creation of effective advertising in the Bank
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Розкошна, О.А.
Койло, В.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords ефективність
ресурсний стан
нейро-лінгвістичне програмування
ресурсний стан
стікер
ребрендинг
еfficiencystate
neuro-linguistic programming
resource state
restyling
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53060
Publisher Ефективна економіка
License
Citation Бондаренко А.Ф. Формування ефективної реклами банку [Електронний ресурс] / Бондаренко, О. А. Розкошна, В. В. Койло // Ефективна економіка : електронне наукове фахове видання - Дніпропетровський державний аграрний університет. - 2013. - № 12. - Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2562
Abstract У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів.
In the article analyzed the modern problems of the banking advertising and its influence on the choice of the client audience. The main focus was on the improvement of the algorithm of development of the advertising policy of the Bank. Defines the conceptual line, where the main role belongs to the various types of advertising by banks, as a tool to achieve the competitiveness of financial institutions.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2323
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
742920
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
117394
United Kingdom United Kingdom
21528
United States United States
559480
Unknown Country Unknown Country
42187

Downloads

France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
117395
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21529
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
formyvany efektuvnoi reklamu.pdf 337.51 kB Adobe PDF 138933

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.