Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53284
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Bilovodska, Olena Anatoliivna Melnyk, Yuliia Mykolaivna Shypulina, Yuliia Serhiivna Hryshchenko, Olena Fedorivna Saher, Liudmyla Yuriivna Ivashova, Nadiia Vasylivna Syhyda, Liubov Oleksiivna Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna Derykolenko, Anna Oleksandrivna Nosonova, Liubov Viacheslavivna Булатова, А.С. Меркун, І.В. Божков, Д.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 http://orcid.org/0000-0003-4971-5472 |
Keywords |
маркетингова політика комунікація стратегія інновація маркетинговая политика коммуникация стратегия инновация |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53284 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] : звіт про НДР (проміжний) / Кер. В.В. Божкова. - Суми: СумДУ, 2016. - 83 с. |
Abstract |
Досліджено особливості формування маркетингової політики вітчизняних підприємств у ринкових умовах. Розвинуто теоретичні основи обґрунтування і управління ефективним розвитком підприємств. Удосконалено теоретико-методичні підходи до аналізу і оцінки маркетингових комунікацій підприємств. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти розробки інноваційної стратегії розвитку та впровадження стратегії імпортозаміщення промислового підприємства. Досліджено особливості, проблеми та перспективи використання контент-маркетингу на підприємствах. Дістали подальшого розвитку теоретико-методичні підходи до систематизації інструментів маркетингових комунікацій. Розроблено практичні рекомендації та заходи щодо маркетингової політики розподілу,збутової та виставкової діяльності підприємств.
Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств і навчальних закладів різних галузей та форм власності. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Canada
1
China
1
France
402486
Germany
402488
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
238547
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
1309
Ukraine
7102057
United Kingdom
3553647
United States
58911049
Unknown Country
148325238
Downloads
Bulgaria
1
China
1
France
30430
Georgia
1
Germany
15706
Indonesia
1
Ireland
74608
Lithuania
30427
Netherlands
15706
Romania
1
Russia
334
Ukraine
21305855
United Kingdom
1
United States
58911049
Unknown Country
121
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_1288.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | 80384242 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.