Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53284
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Illiashenko, Serhii Mykolaiovych ![]() Bilovodska, Olena Anatoliivna ![]() Melnyk, Yuliia Mykolaivna Shypulina, Yuliia Serhiivna ![]() Hryshchenko, Olena Fedorivna Saher, Liudmyla Yuriivna ![]() Ivashova, Nadiia Vasylivna Syhyda, Liubov Oleksiivna ![]() Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna Derykolenko, Anna Oleksandrivna ![]() Nosonova, Liubov Viacheslavivna Булатова, А.С. Меркун, І.В. Божков, Д.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 http://orcid.org/0000-0003-4971-5472 |
Keywords |
маркетингова політика комунікація стратегія інновація маркетинговая политика коммуникация стратегия инновация |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53284 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] : звіт про НДР (проміжний) / Кер. В.В. Божкова. - Суми: СумДУ, 2016. - 83 с. |
Abstract |
Досліджено особливості формування маркетингової політики вітчизняних підприємств у ринкових умовах. Розвинуто теоретичні основи обґрунтування і управління ефективним розвитком підприємств. Удосконалено теоретико-методичні підходи до аналізу і оцінки маркетингових комунікацій підприємств. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти розробки інноваційної стратегії розвитку та впровадження стратегії імпортозаміщення промислового підприємства. Досліджено особливості, проблеми та перспективи використання контент-маркетингу на підприємствах. Дістали подальшого розвитку теоретико-методичні підходи до систематизації інструментів маркетингових комунікацій. Розроблено практичні рекомендації та заходи щодо маркетингової політики розподілу,збутової та виставкової діяльності підприємств.
Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств і навчальних закладів різних галузей та форм власності. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views

1

1

402486

402488

1

1

238547

2

1

1309

7102057

3553647

58911049

148325238
Downloads

1

1

30430

1

15706

1

74608

30427

15706

1

334

21305855

1

58911049

121
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_1288.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | 80384242 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.