Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53284
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna
Derykolenko, Anna Oleksandrivna  
Nosonova, Liubov Viacheslavivna
Булатова, А.С.
Меркун, І.В.
Божков, Д.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
http://orcid.org/0000-0003-4971-5472
Keywords маркетингова політика
комунікація
стратегія
інновація
маркетинговая политика
коммуникация
стратегия
инновация
Type Technical Report
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53284
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] : звіт про НДР (проміжний) / Кер. В.В. Божкова. - Суми: СумДУ, 2016. - 83 с.
Abstract Досліджено особливості формування маркетингової політики вітчизняних підприємств у ринкових умовах. Розвинуто теоретичні основи обґрунтування і управління ефективним розвитком підприємств. Удосконалено теоретико-методичні підходи до аналізу і оцінки маркетингових комунікацій підприємств. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти розробки інноваційної стратегії розвитку та впровадження стратегії імпортозаміщення промислового підприємства. Досліджено особливості, проблеми та перспективи використання контент-маркетингу на підприємствах. Дістали подальшого розвитку теоретико-методичні підходи до систематизації інструментів маркетингових комунікацій. Розроблено практичні рекомендації та заходи щодо маркетингової політики розподілу,збутової та виставкової діяльності підприємств. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств і навчальних закладів різних галузей та форм власності.
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
402486
Germany Germany
402488
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
238547
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1309
Ukraine Ukraine
7102057
United Kingdom United Kingdom
3553647
United States United States
58911049
Unknown Country Unknown Country
148325238

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
France France
30430
Georgia Georgia
1
Germany Germany
15706
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
74608
Lithuania Lithuania
30427
Netherlands Netherlands
15706
Romania Romania
1
Russia Russia
334
Ukraine Ukraine
21305855
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
58911049
Unknown Country Unknown Country
121

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova_1288.pdf 1.26 MB Adobe PDF 80384242

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.