Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53395
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання на показники психофізичних властивостей студенток економічних спеціальностей |
Other Titles |
Влияние спортивно-ориентированной технологии физического воспитания на показатели психофизических свойств студенток экономических специальностей Influence of sports and technology orientation of physical education on indicators of psychological and physical qualities of students of economic specialties |
Authors |
Салатенко, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
фізичне виховання спортивно-орієнтована технологія студентки економічні спеціальності ППФП physical education sports-oriented technology student PPFP economic profession физическое воспитание спортивно-ориентированная технология экономические специальности |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53395 |
Publisher | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
License | |
Citation | Салатенко, І.О. Вплив спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання на показники психофізичних властивостей студенток економічних спеціальностей [Текст] / І.О. Салатенко; наук. кер. О.Я. Дубинська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. праць / Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2014. – № 4 (28). – С. 49-55. |
Abstract |
Розроблена і науково обгрунтована спортивно-орієнтована технологія фізичного виховання студенток економічних спеціальностей, яка спрямована на покращення їх професійно-прикладної фізичної підготовки. Технологія є синтезом сучасних науково-обґрунтованих засобів, що застосовуються у фізичному вихованні та спорті, та новітніх психолого-педагогічних підходів у методиці побудови та проведення занять з урахуванням індивідуальних особливостей студенток, їх мотиваційних пріоритетів та фізичної підготовленості. Показано структуру річного циклу учбово-тренувального процесу по запропонованої технології, який розподілявся на чотири етапи підготовки, а також структура кожного з етапів засобами тренування. Шляхом експерименту доведено ефективність запропонованого експериментального фактору на покращення психофізичних якостей, як під час проведення аудиторних занять з фізичного виховання, так і на секційних заняттях зі студентками. Разработана и научно обоснована спортивно-ориентированная технология физического воспитания студенток экономических специальностей, которая направлена на улучшение их профессионально-прикладной физической подготовки. Показана структура годового цикла учебно-тренировочного процесса по предложенной технологии, который распределялся на четыре этапа подготовки, а также структура каждого из этапов средствами тренировки. Технология является синтезом современных научно обоснованных средств, применяемых в воспитании и спорте, и новейших психолого-педагогических подходов в методике построения и проведения занятий с учетом индивидуальных особенностей студенток, их мотивационных приоритетов и физической подготовленности. Путем эксперимента доказана эффективность предложенного экспериментального фактора на улучшение психофизических качеств, как во время проведения аудиторных занятий по физическому воспитанию, так и на секционных занятиях со студентками. Developed and scientifically based sports-oriented technology of physical training of students of economics, which is aimed at improving their professional-applied physical preparation. Shows the structure of the annual cycle of the training process for the proposed technology, which is distributed on the four stages of preparation, as well as the structure of each of the stages of training facilities. Тechnology is a synthesis of modern science-based tools used in education and sport, and the latest psychological and pedagogical approaches in the method of constructing and conducting classes based on individual characteristics of students , their motivation and priorities of physical fitness. By experiment proved the effectiveness of the proposed experimental factor in improving the mental and physical qualities as during classroom lessons in physical education, and the breakout sessions with the students. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Germany
101661
Greece
3434
Ireland
37779
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
694031
United Kingdom
347531
United States
7717179
Unknown Country
694030
Downloads
China
2
France
1
Germany
2
Lithuania
1
Romania
1
Russia
1
Ukraine
5838719
United Kingdom
1
United States
7717180
Unknown Country
16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Salatenko_physical_education.pdf | 723.91 kB | Adobe PDF | 13555924 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.