Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53456
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Business English Course Design: How to Meet Employers’ Expectations |
Other Titles |
Розробка курсу ділової англійської мови |
Authors |
Khodtseva, Alla Oleksandrivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4226-0866 |
Keywords |
ESP course design employer expectations competitive розробка курсу англійської мови для професійного спілкування очікування роботодавців конкурентоспроможний |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53456 |
Publisher | Science and Education LTD |
License | |
Citation | Khodtseva A.O. Business English Course Design: How to Meet Employers Expectations / A. Khodtseva // Modern scientific potential-2015: materials of the international scientific and practical conference, February 28 - March 7.- Sheffield: Science and Education LTD, 2015 - Vol. 23. Philological sciences. - С. 49-53. |
Abstract |
The article focuses on job requirements in Banking and Finance sector and on the approaches which can be applied to design an effective ESP course. В статті розглядаються вимоги роботодавців в банківській сфері та фінансах і аналізуються підходи до розробки ефективного курсу англійської мови для професійного спілкування з урахуванням цих вимог. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1
France
1220
Germany
749605
Greece
1
Ireland
144701
Lithuania
1
Serbia
1
Sweden
1
Ukraine
9384568
United Kingdom
4695538
United States
78601828
Unknown Country
93596176
Vietnam
18696
Downloads
Bangladesh
1
China
1
France
1
Germany
63607481
Lithuania
1
Pakistan
1
Spain
1
Thailand
1499188
Ukraine
9384569
United Kingdom
1
United States
2564638
Unknown Country
3
Vietnam
144703
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khotseva_Business English_Course_Design.pdf | 459.76 kB | Adobe PDF | 77200589 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.