Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53575
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілу |
Other Titles |
Систематизация теоретических подходов к определению сущности маркетинговой политики распределения The systematization of theoretical approaches to defining the essence of marketing distributive policy |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
збут сбыт sale дистрибуція дистрибуция distribution логістика логистика logistics маркетингова політика розподілу маркетинговая политика распределения marketing distributive policy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53575 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська О.А. Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілу / О.А. Біловодська // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі: збірник тез наукових робіт І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Кременчук, 21-23 березня 2017 р.). – С. 185-187. |
Abstract |
Проаналізовано і систематизовано підходи щодо визначення сутності поняття «маркетингова політика розподілу», виділено три підходи до його розуміння: збутовий, дистрибуційний та логістичний. Запропоновано авторське розуміння даного поняття на основі їх поєднання Проанализированы и систематизированы подходы к определению сущности понятия «маркетинговая политика распределения», выделены три подхода к его пониманию: сбытовой, дистрибуционный и логистический. Предложено авторское понимание данного понятия на основе их сочетания The approaches to defining the essence of the concept of "marketing distributive policies" is analyzed and systematized. Three approaches to its understanding are distinguished. They are sale, distributive and logistic. The author understanding of this concept based on combination is proposed |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

18504948

1

1

188

3

327551

1

1

1

7340

1

6183006

3106181

208571046

716283821
Downloads

2

1

4

2

1

139946582

4

18504948

29356

174258814

242883278
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
4__Bilovodska.PDF | 299.23 kB | Adobe PDF | 575622992 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.