Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53693
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Еволюція науково-практичних підходів до маркетингового управління територіями |
Other Titles |
Evolution of scientific and practical approaches to marketing management areas |
Authors |
Гончаренко, Т.П.
|
ORCID | |
Keywords |
територіальний маркетинг маркетингове управління еволюція маркетингового управління територіями етапи розвитку territorial marketing marketing management evolution of marketing management areas stages of development |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53693 |
Publisher | Дніпропетровський національний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гончаренко, Т. П. Еволюція науково-практичних підходів до маркетингового управління територіями [Текст] / Т. П. Гончаренко // Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. праць: в 4 т. – Дніпропетровськ, 2010. – Т. І – С. 195-202 |
Abstract |
В статті аналізується розвиток науково-практичних підходів до маркетингового управління територіями, наводиться авторський погляд на еволюцію даного управлінського процесу. Автор пропонує поділити процес становлення територіального маркетингу на чотири етапи й обґрунтовує власну позицію. The article analyzes the development of scientific and practical approaches to marketing management areas, given the author's view on the evolution of the administrative process. The author proposes to divide the process of territorial marketing in four phases and justifying their positions |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

2899

30

1

24761

1

1

1

1347462

81570

4151650

161690
Downloads

1

1

2

33

1

1

1

1347463

2

4151651

7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Honcharenko_Evoliutsiia_naukovo_praktychnykh_pidkhodiv.pdf | 251.41 kB | Adobe PDF | 5499163 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.