Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53704
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Teaching Reading and Writing Components in ESP |
Other Titles |
Навчання читанню та письму в англійській мові для спеціальних цілей |
Authors |
Dorda, Svitlana Volodymyrivna
|
ORCID | |
Keywords |
reading writing product approach process approach читання письмо продуктивний підхід підхід процесу |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53704 |
Publisher | Одеса: ООО "Плутон" |
License | |
Citation | Дорда, С. В. Teaching Reading and Writing Components in ESP / С. В. Дорда // Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов : матеріали V Міжнародної науково-методичної конференції, 2-3 жовтня 2015 р. – Одеса : Плутон, 2015. - С. 238-246. |
Abstract |
The article deals with the study of the main elements that constitute the reading and writing skills and the various approaches to the teaching of reading and writing. Стаття присвячена вивченню головних елементів, що складають навички читання та письма а також різноманітні підходи до їхнього навчання. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Canada
1563635
China
26902974
France
1
Germany
292226173
Ireland
24318
Lithuania
1
Netherlands
544
Puerto Rico
1
Romania
48637
Singapore
1
Ukraine
4689807
United Kingdom
1563631
United States
292226180
Unknown Country
4689806
Vietnam
2177
Downloads
Canada
1
China
1
Germany
3
Guatemala
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
14069243
United Kingdom
1
United States
212752763
Unknown Country
2
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teaching_reading_and_writing_components_in_ESP.pdf | 2.83 MB | Adobe PDF | 226822019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.