Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53888
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дискурс-аналіз в аспекті викладання іноземної мови спеціального вжитку |
Other Titles |
Discourse Analysis in Terms of Teaching Foreign Languages for Specific Purposes |
Authors |
Соколова, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
викладання англійської мови спеціального вжитку teaching english for specific purposes дискурс-аналіз dicourse analysis інформаційно-рекламний текст informational and advertising text комунікативна спрямованість communicative orientation прагматична мета pragmatic purpose |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53888 |
Publisher | Луганський національний університет |
License | |
Citation | Соколова, І.В. Дискурс-аналіз в аспекті викладання іноземної мови спеціального вжитку [Текст] / І.В. Соколова // Вісник Луганського національного університету. - 2010. - № 13 (200), Ч. 2. - С. 17-29. |
Abstract |
Стаття надає результати дослідження засобів реалізації прагматичної мети інформаційно-рекламного типу текстів та використання методу дискурс-аналізу у процесі викладання іноземної мови спеціального вжитку. The article represents results of investigating means of fulfilment of pragmatic purpose of informational and advertising text type and application of discourse analysis to teaching foreign languages for specific purposes. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Argentina
1
Germany
68
Indonesia
1
Ireland
33814
Italy
1
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
1052999
United Kingdom
148050
United States
6755243
Unknown Country
29
Downloads
China
1
Germany
69
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
580418
United Kingdom
1
United States
6755245
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sokolova_Discourse.pdf | 510.78 kB | Adobe PDF | 7335739 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.