Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу |
Other Titles |
Formation of the bank's competitiveness through branding |
Authors |
Борис, О.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
брендінг позиціонування лояльність конкурентні переваги конкурентоспроможність branding positioning loyalty competitive advantage competitiveness брендинг позиционирования лояльность конкурентные преимущества конкурентоспособность |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Борис, О.Ю. Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу / О.Ю. Борис // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць.- Суми: УАБС НБУ, 2007.- Т. 22.- С. 216-225. |
Abstract |
В умовах сучасного ринку управління стосунками з клієнтами є пріоритетним напрямом діяльності банківської установи. Стрімкий розвиток маркетингу утримання клієнтів вимагає удосконалення існуючих клієнт-орієнтованих стратегій та введення інновацій – реалізації програм повної лояльності. Повна лояльність до банку розглядається як сильна емоційна прив’язаність до бренда, що є ефективним інструментом при формуванні ставлення до банку – головного фінансового інституту. Пропонується власний погляд на визначення Vip-клієнта, де саме рівень лояльності визначатиме рівень його пріоритетності для банку. In today's market customer relationship management is a priority of the banking institution. Rapid development of marketing retention calls to improve existing strategies of customer service and innovation - implementing programs complete loyalty. Full loyalty to the bank is regarded as a strong emotional attachment to the brand, which is an effective tool in forming attitude to the bank - the main financial institution. A custom-looked at in determining Vip-client, where the loyalty level will determine its priorities rytetnosti for the bank. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

2834

130646

1

1

16172066

1

1224127

543895

35469765

108310805
Downloads

1

2

1

13046433

3669532

1

1

3669529

406151

1

1

35469781

1

16172065

54767482

543893
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borys_branding.pdf | 840.04 kB | Adobe PDF | 127744875 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.