Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу |
Other Titles |
Formation of the bank's competitiveness through branding |
Authors |
Борис, О.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
брендінг позиціонування лояльність конкурентні переваги конкурентоспроможність branding positioning loyalty competitive advantage competitiveness брендинг позиционирования лояльность конкурентные преимущества конкурентоспособность |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Борис, О.Ю. Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу / О.Ю. Борис // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць.- Суми: УАБС НБУ, 2007.- Т. 22.- С. 216-225. |
Abstract |
В умовах сучасного ринку управління стосунками з клієнтами є пріоритетним напрямом діяльності банківської установи. Стрімкий розвиток маркетингу утримання клієнтів вимагає удосконалення існуючих клієнт-орієнтованих стратегій та введення інновацій – реалізації програм повної лояльності. Повна лояльність до банку розглядається як сильна емоційна прив’язаність до бренда, що є ефективним інструментом при формуванні ставлення до банку – головного фінансового інституту. Пропонується власний погляд на визначення Vip-клієнта, де саме рівень лояльності визначатиме рівень його пріоритетності для банку. In today's market customer relationship management is a priority of the banking institution. Rapid development of marketing retention calls to improve existing strategies of customer service and innovation - implementing programs complete loyalty. Full loyalty to the bank is regarded as a strong emotional attachment to the brand, which is an effective tool in forming attitude to the bank - the main financial institution. A custom-looked at in determining Vip-client, where the loyalty level will determine its priorities rytetnosti for the bank. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
1
China
1
France
1
Germany
2834
Ireland
130646
Italy
1
Lithuania
1
Singapore
16172066
Sweden
1
Ukraine
1224127
United Kingdom
543895
United States
35469765
Unknown Country
54767465
Downloads
Austria
1
China
2
Finland
1
France
13046433
Germany
3669532
Hong Kong SAR China
1
Lithuania
1
Poland
3669529
Russia
406151
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
35469781
United Kingdom
1
United States
16172065
Unknown Country
54767482
Vietnam
543893
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borys_branding.pdf | 840.04 kB | Adobe PDF | 127744875 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.