Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54162
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гуманізація вищої технічної освіти в форматі філософсько-методологічних аспектів підготовки інженерних кадрів для виробництва |
Authors |
Tuhai, Nataliia Oleksandrivna
Ющенко, А.Д. |
ORCID | |
Keywords |
гуманізація освіти humanization of education гуманизация образования технічна освіта technical education техническое образование підготовка кадрів personnel training подготовка кадров |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54162 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тугай, Н.О. Гуманізація вищої технічної освіти в форматі філософсько-методологічних аспектів підготовки інженерних кадрів для виробництва [Текст] / Н.О. Тугай, А.Д. Ющенко // Хімічна технологія: наука, економіка та виробництво : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Шостка, 23-25 листопада 2016 року. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 222-223. |
Abstract |
Третє тисячоліття “подарувало” цивілізації поєднання стрімкого технічного розвитку та надзвичайних досягнень людського розуму із глибокою духовною кризою, що характеризується загальною світоглядною розгубленістю особистості, руйнацією її духовного світу та нівелюванням духовних засад життєдіяльності людини. Прагматизація всіх сфер буття людини стимулювала виникнення так званого “суспільства споживання”, в якому особистість, що потрапила у залежність від світу речей і технічних засобів, отримала розширення матеріальних можливостей за рахунок девальвації власної моралі та духовності. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views

686

2

10986

1

115

1

1

1

262179

1373

87429

43944

1018504

87428
Downloads

1

16479

2

1

1018504

1

1512651

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tuhai_treining.pdf | 6.45 MB | Adobe PDF | 2547642 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.