Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54269
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблема наступності вивчення курсу "Інформатика і комп'ютерна техніка" у середній і вищий школі |
Other Titles |
The problem of succession learning course "Computer science and Computer facilities" in middle and high school |
Authors |
Воронець, Л.П.
|
ORCID | |
Keywords |
комп'ютерна грамотність інформаційна компетентність computer literacy Information competence |
Type | Article |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54269 |
Publisher | ХДУ |
License | |
Citation | Воронець Л.П. Проблема наступності вивчення курсу "Інформатика і комп'ютерна техніка" у середній і вищий школі / Л.П. Воронець // Педагогічні науки : зб. наук. праць / Херсонський державний університет. - Херсон, 2004. - Вип. 36. - С. 92-95. |
Abstract |
Проаналізовано етапи масового вивчення основ інформатики у середній школі, схарактеризовано сучасний стан формування інформаційних компетенцій у ВНЗ та шляхи його вдосконалення. In the article the stages of mass studying computer science in high school are discribed, the current state of information competence in higher education and ways of it's improve are characterized. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Germany
25
Ireland
2791
Italy
1
Lithuania
1
Ukraine
24475
United Kingdom
12453
United States
287295
Unknown Country
7
Downloads
China
3
Germany
27
Lithuania
1
Ukraine
48770
United Kingdom
1
United States
287296
Unknown Country
5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Voronets_Problema_nastupnosti_vyvchennia.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | 336103 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.