Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54336
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Математичне обґрунтування соціально-економічної поведінки в системі “банківський менеджер з реалізації карткових продуктів – клієнт” |
Other Titles |
Mathematical study of socio-economic behavior in 'bank manager of card products - client " Математическое обоснование социально-экономического поведения в системе "банковский менеджер по реализации карточных продуктов - клиент" |
Authors |
Майстренко, С.В.
Гарасюта, Д.С. Лавренко, С.С. |
ORCID | |
Keywords |
банківський менеджмент карткові продукти математична модель bank management card products mathematical model банковский менеджмент карточные продукты математическая модель |
Type | Article |
Date of Issue | 2002 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54336 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Майстренко, С.В. Математичне обґрунтування соціально-економічної поведінки в системі “банківський менеджер з реалізації карткових продуктів – клієнт” [Текст] / С.В. Майстренко, Д.С. Гарасюта, С.С. Лавренко // Вісник Української академії банківської справи. - 2002. - № 2. - C. 48 – 52. |
Abstract |
Проаналізовано соціально-економічну поведінку в системі “банківський менеджер з реалізації карткових продуктів – клієнт” за допомогою ігрового підходу та феноменологічної теорії. Показано, що найпростіші математичні моделі дозволяють достатньо повно описати поведінку такої системи і надати рекомендації щодо розв’язання практичних питань. The socio-economic behavior in the system of "bank manager of card products - the customer"through the phenomenological approach and game theory. Shown that the simplest mathematical models allow enough fully describe the behavior of the system and provide guidance on the practical issues. Проанализировано социально-экономическое поведение в системе "банковский менеджер по реализации карточных продуктов - клиент" с помощью игрового подхода и феноменологической теории. Показано, что простейшие математические модели позволяют достаточно полно описать поведение такой системы и дать рекомендации по решению практических вопросов. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
China
1
France
1
Germany
28
Ireland
5546
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
62313
United Kingdom
31686
United States
510488
Unknown Country
62312
Downloads
China
24820
Germany
30
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
186709
United Kingdom
1
United States
348598
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Maistrenko_card_products1.pdf | 661.83 kB | Adobe PDF | 560166 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.