Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54353
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання маркетингових концепцій в банківській діяльності |
Other Titles |
Using of marketing conceptions Использование маркетинговых концепций в банковской деятельности |
Authors |
Ярошенко, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг маркетингові концепції банківський маркетинг marketing marketing conceptions marketing in banks маркетинговые концепции банковский маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54353 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ярошенко А.С. Використання маркетингових концепцій в банківській діяльності / А.С. Ярошенко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. – Суми: УАБС НБУ, 2009. - Вип. 24. - С. 382-384. |
Abstract |
У статті розглядаються етапи розвитку маркетингу, як науки, його основні концепції. Досліджуються особливості банківського маркетингу, що обумовлені специфікою банківського продукту. Розглядаються
концепції банківського маркетингу. In the article are considered stages of development of marketing as science, its basic conceptions. Features of banking marketing, which are caused by specificity of banking product, are investigated. Conceptions of banking marketing are examined. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

436563

115699

1

1873

1

1

4436896

2220322

58677827

4436895
Downloads

1

37

1

1

58677829

231394

58677826

5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yaroshenko_marketing1.pdf | 390.59 kB | Adobe PDF | 117587094 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.