Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54552
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегия развития высшего экономического образования в условиях формирования «экономики знаний» |
Other Titles |
Development strategy of higher economic education in the formation of a "knowledge-based economy" Стратегія розвитку економічної освіти в умовах формування «економіки знань» |
Authors |
Nilova, Nataliia Markivna
Крапивный, И.В. |
ORCID | |
Keywords |
экономическое образование економічна освіта economic education Болонский процесс Болонський процес Bologna process |
Type | Article |
Date of Issue | 2005 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54552 |
Publisher | Cумский государственный университет |
License | |
Citation | Нилова, Н.М. Стратегия развития высшего экономического образования в условиях формирования «экономики знаний» [Текст] / Н.М. Нилова, И.В. Крапивный // Механізм регулювання економіки.- 2005.- № 2. - С. 80-87. |
Abstract |
В статье показано возрастание роли экономического образования и доказывается необходимость кардинальных изменений в этой сфере, так как она в значительной мере будет определять место Украины в глобальной экономике знаний. The article shows the growing role of economic education and demonstrates the necessity of radical changes in this area, as it will determine the place of Ukraine in the global economy of knowledge. |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Germany
33
India
1
Ireland
9025
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
1924217
Ukraine
99270
United Kingdom
50330
United States
1924219
Unknown Country
99269
Downloads
China
28810
Germany
35
Indonesia
1
Japan
1
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
297497
United Kingdom
1
United States
1924215
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nilova_economic_education.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | 2250564 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.