Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55066
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Степ-аеробіка та її вплив на студентів |
Authors |
Лобус, А.В.
Petrenko, Olena Pavlivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-7988-1773 |
Keywords |
степ-аеробіка степ-аэробика step aerobics студенти студенты students |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55066 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лобус, А.В. Степ-аеробіка та її вплив на студентів [Текст] / А.В. Лобус, О.П. Петренко // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту : тези доповідей ІV Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13-14 квітня 2017 р. / Відп. за вип. В.М. Сергієнко. - Суми : СумДУ, 2017. - С. 117-120. |
Abstract |
Фізичне виховання студентів у вищих навчальних закладах є одним з найбільш дієвих засобів, що дозволяє зберігати та зміцнювати їх здоров’я, служить важливим фактором формування у молодих людей потреби в здоровому способі життя засобами фізичної культури, створення мотивації до активних занять фізичною культурою і спортом не тільки в період навчання, але і в подальшому житті.
Своєму широкому поширенню степ-аеробіка зобов'язана тому, що вона більше схожа не так на спортивну тренування, а на танець. Танцювальні рухи, які виконуються навколо степу, підйоми і спуски з нього під музичний супровід, ритм якого повинен збігатися з ритмом биття серця, виявилися простими у виконанні і вельми дієвими в боротьбі із зайвими кілограмами. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

292199764

1

1669891863

888691

1

4102

1

1

101920221

41616452

-959392585

101920220
Downloads

1

1

584374923

1

1

292199764

1

1669891863

20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lobus_Petrenko.pdf | 618.44 kB | Adobe PDF | -1748500721 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.