Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55207
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розумова працездатність протягом навчального дня – необхідна передумова професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів |
Other Titles |
Mental capacity during the school day – the premise of the required professional-applied physical training students of universities |
Authors |
Pylypei, Leonid Petrovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3508-1675 |
Keywords |
професійно-прикладна фізична підготовка студенти біологічний ритм розумова працездатність professionally applied physical training students biological rhythm mental efficiency |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55207 |
Publisher | Харківське обласне відділення національного Олімпійського комітету України; Харківська державна академія дизайну і мистецтв |
License | |
Citation | Пилипей Л.П. Розумова працездатність протягом навчального дня – необхідна передумова професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів / Пилипей Л.П. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2008. - № 2. – С. 104-107. |
Abstract |
Актуальність теми дослідження полягає в тому, що підвищення розумової працездатності студентів базується на фізіологічних механізмах які вдосконалюються при підвищенні фізичної працездатності головним з яких є оптимізація синхронізуючих впливів, параметри ЕЕГ. Розуміння і вірна інтерпретація різноманітних процесів, які проходять в організмі студентів, а також цілеспрямоване управління ними неможливо без знання природи біологічних римів. Біологічний годинник є одним з основних механізмів який забезпечує максимальну економізацію ресурсів організму студентів, відповідним за підтримку стійкої динамічної рівноваги внутрішнього (ендогенного) і зовнішнього (екзогенного) середовища. На підставі наявних експериментальних є підстави рахувати, що організм на протязі доби по різному буде реагувати на навантаження. А найбільше слабою людина виявляється о 2-5 годині, а потім між 12-14 годинами, в той же час найбільш сильною – ранком з 8 до 12 години, і вдень з 14 до 17 години.Інтегровані знання про динаміку розумової працездатності дають можливість цілеспрямовано вирішувати проблему, індивідуалізації ППФП студентів, необхідності навчання умінню володіти собою, пізнати самого себе і керувати своїми емоціями в різних стресових ситуаціях, оптимізувати свій психофізіологічний стан під час навчального процесу і в подальшій виробничій діяльності. При обробці результатів дослідженнями використовувались методи графічного зображення. Графічне зображення дає найбільш наочне уявлення про результати тестування студентів, дає можливість краще зрозуміти суть функціональної залежності між розумовою працездатністю і тривалістю навчального дня, встановити динаміку максимальних і мінімальних показників розумової працездатності. During 2001-2006 years has been researched she dynamics of mental efficiency during morning day of 2275 students of Ukrainian Academy of Banking (NBU), as a frecondihon for creating effective rystau of professional applied training of student. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Argentina
1
Germany
5929
Ireland
2955
Lithuania
1
Ukraine
315203
United Kingdom
55847
United States
519551
Unknown Country
110854
Downloads
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
519553
Ireland
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
4
Ukraine
1010349
United Kingdom
1
United States
1010342
Unknown Country
19
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pylypei_Rozumova.pdf | 337.18 kB | Adobe PDF | 2540275 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.