Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55245
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Инновационная стратегия предприятия – основа конкурентоспособности |
Other Titles |
The innovative business strategy - the basis of competitiveness |
Authors |
Шамота, Г.М.
|
ORCID | |
Keywords |
инновационная стратегия інноваційна стратегія іnnovation strategy |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55245 |
Publisher | Днепропетровский национальный университет |
License | |
Citation | Шамота, Г.М. Инновационная стратегия предприятия – основа конкурентоспособности / Г.М. Шамота // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Том III. – С. 731–736. |
Abstract |
У статті викладені основні стратегічні напрямки інноваційного розвитку вітчизняних підприємстві, проведено їх порівняльний аналіз з урахуванням можливих шляхів реалізації. В статье изложены основные стратегические направления инновационного развития отечественных предприятии, проведен их сравнительный анализ с учетом возможных путей реализации. The article defines the major strategic trends in innovative development of national enterprises, gives their comparative analysis with possibilities of realization. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Argentina
1
France
1
Germany
31
Ireland
9571
Lithuania
1
Netherlands
660
Singapore
1
Ukraine
60717
United Kingdom
31019
United States
995445
Unknown Country
60716
Downloads
China
19139
Germany
33
Ireland
9569
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
670011
United Kingdom
1
United States
995446
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shamota_Stratehyia.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | 1694204 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.