Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55486
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Актуальні питання сучасного розвитку банківської системи України |
Other Titles |
Current questions of the development of the banking system of Ukraine |
Authors |
Слав'янська, Н.Г.
Слав'янська, І.А. |
ORCID | |
Keywords |
банківська система вітчизняна економіка конкурентоспроможність фінансова стабільність banking system national economy competitiveness financial stability |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55486 |
Publisher | ДВНЗ "УАБС НБУ" |
License | |
Citation | Слав’янська, Н. Г. Актуальні питання сучасного розвитку банківської системи України [Текст] / Н. Г. Слав’янська, І. А. Слав’янська // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". - Суми, 2009. - Вип. 25. - С. 60 - 70. |
Abstract |
У статті розглянуті основні тенденції банківського сектора, що склалися протягом 2002-2007 років та можливі загрози банківській системі України. The author examined the main tendencies in banking system during 2002-2007 and possible threats to the banking system of Ukraine. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
France
1
Germany
405985856
Greece
11299
Ireland
1043541
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
944
Romania
1
Sweden
1
Ukraine
51392601
United Kingdom
25698189
United States
405985854
Unknown Country
941510891
Downloads
China
1
Czechia
1
France
2
Germany
26
Ireland
1
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
146465468
United Kingdom
25698190
United States
405985855
Unknown Country
941510943
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Slavianska_Aktualni_pytannia.pdf | 354.77 kB | Adobe PDF | 1519660489 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.