Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55799
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління відносинами з клієнтами за допомогою використання технології CRM у фінансовому секторі Індії |
Other Titles |
Managing customer relationships using CRM technology in India’s financial sector |
Authors |
Каре, А.
Каре, А. |
ORCID | |
Keywords |
технологія CRM (Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами) фінансовий сектор та сектор страхування економічна система Індії операційний CRM CRM Indian financial and insurance sector operational CRM |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55799 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Каре, А. Управління відносинами з клієнтами за допомогою використання технології CRM у фінансовому секторі Індії [Текст] / А. Каре, А. Каре // Банки та банківські системи країн світу. – 2008. - № 1. - Том 1. - С. 14-21. |
Abstract |
Сучасний клієнт вимагає не лише якісних продуктів та послуг, але й надає великого значення процесу проведення операцій. У статті розглядаються роль та важливість технології CRM (Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами) при встановленні постійних зв’язків з клієнтами; висвітлюються питання зміни методів ведення бізнесу для забезпечення кращої якості обслуговування клієнтів; піднімається проблема зростання попиту на побудову стосунків з клієнтами; звертається увага на використання інформаційних технологій та організаційних практик у фінансового сектору Індії при перебудові процесів управління бізнесом
з метою підвищення конкурентоспроможності завдяки кращому обслуговуванню клієнтів. Використання інформаційних технологій, з їх новітніми стандартамим ефективності виробництва, надає змогу фінансовим установам, що здатні змінити структуру основних процесів ведення бізнесу та надання послуг, досягти значного успіху у своєму секторі. Today’s customer not only demands quality products and services but also looks for value in the transaction process itself. This paper explores the role and relevance of CRM in creating sustainable relationships. The discussion focuses on the use of CRM technology in the financial sector in India. It highlights how they are changing their business processes to provide better value to the customer during the interaction. The paper reiterates the growing relevance and demand for building relationships with customers and emphasizes the usage of information technology in creating better value for the end user. It also explores the practices being adopted in the financial sector organizations in India in redesigning their business processes to enhance their competitiveness through more meaningful interaction with customers. With information technology setting newer standards of performance, financial organizations able to reorganize their business and services around core processes are the ones that stand to succeed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
France
1
Germany
15189
Greece
1
Ireland
1342
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
335
Singapore
2266016
Ukraine
768038
United Kingdom
55650
United States
2266015
Unknown Country
5372596
Downloads
China
2
Germany
32
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
218573
United Kingdom
1
United States
2266018
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_1_2008.pdf | 320.26 kB | Adobe PDF | 2484632 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.