Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55879
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль банківських систем у роботі з фізичними особами в Україні та Італії |
Other Titles |
The role of banking systems in working with individuals in Ukraine and Italy |
Authors |
Левшаков, С.Ф.
|
ORCID | |
Keywords |
грошові перекази денежные переводы money transfers фізичні особи физические лица individuals мігранти мигранты migrants банківські установи банковские учреждения banking institutions обслуговування клієнтів обслуживание клиентов customer services |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55879 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Левшаков, С.Ф. Роль банківських систем у роботі з фізичними особами в Україні та Італії [Текст] / С.Ф. Левшаков // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. - Суми: УАБС НБУ, 2008. - Вип. 23. - С. 282-287. |
Abstract |
У статті досліджується проблема грошових переказів українських трудових мігрантів, ролі банківських систем у роботі з фізичними особами в Україні і Італії. The article investigates the problem of remittances of Ukrainian migrant workers, the role of banking systems in working with individuals in Ukraine and Italy. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
836066
France
1
Germany
35
Greece
5500
Ireland
21541
Lithuania
1
Mongolia
1
Netherlands
918
Singapore
1
Ukraine
146664
United Kingdom
75168
United States
2904689
Unknown Country
146663
Downloads
China
2
Germany
37
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
439574
United Kingdom
1
United States
2904689
Unknown Country
5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Levshakov_Bankivski_systemy.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | 3344310 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.