Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55958
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Забезпечення якості вищої освіти: проблеми оцінювання |
Other Titles |
Quality assurance of higher education: assessing the problem |
Authors |
Дадашев, Б.А.
Слободяник, Ю.Б. |
ORCID | |
Keywords |
модульно-рейтингова система module-rating system оцінювання evaluation система ECTS system ECTS Болонський процес Bologna’s Process |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55958 |
Publisher | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
License | |
Citation | Дадашев, Б. А. Забезпечення якості вищої освіти: проблеми оцінювання [Текст] / Б. А. Дадашев, Ю. Б. Слободяник // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. – 2010. – Вип. 94-96. – С. 54–56. |
Abstract |
Охарактеризовані проблеми сучасного етапу запровадження Болонського процесу в Україні. Проаналізовано вплив обраної системи оцінювання знань студентів на забезпечення якості вищої освіти. Запропоновані конкретні методичні рекомендації щодо розробки системи оцінювання знань студентів. Describes the problems of modern phase of the Bologna process in Ukraine. Analysed the impact of selected system of evaluation of students to ensure the quality of higher education. Proposed concrete recommendations on the development of a system of evaluation of students. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Czechia
1
France
1
Germany
372348
Greece
1
Ireland
37575
Japan
1
Lithuania
1
Mongolia
1
Netherlands
1
Russia
1
Ukraine
99776281
United Kingdom
1649624
United States
237067074
Unknown Country
3294294
Downloads
Cyprus
1
Czechia
1
France
1
Germany
38
Lithuania
1
Norway
1
Russia
1
Ukraine
99776285
United Kingdom
1
United States
342197205
Unknown Country
9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zabezpechennja_jakosti_vuschoji_osvity.pdf | 332.94 kB | Adobe PDF | 441973544 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.