Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55967
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Створення додаткових платних послуг для клієнтів банків за допомогою використання "інтелектуальних документів" |
Other Titles |
Development of the additional chargeable services for the clients with the help of the "intellectual" documents |
Authors |
Мурманн, Ю.
Вілкерлінг, К. |
ORCID | |
Keywords |
банківські операції клієнтський процес бізнес-процес додаткові послуги інтелектуальні документи XML banking operations clients' process business process additional services intellectual documents |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55967 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Мурманн, Дж. Створення додаткових платних послуг для клієнтів банків за допомогою використання "інтелектуальних" документів [Текст] / Дж. Мурманн, К. Вылкерлінг // Банки та банківські системи. - 2006. - Т.1. N 2. - С. 53-61. |
Abstract |
Більшість банківських операцій як правило значною мірою зоріє-
нтовані на продукт, а не на клієнта. Ігноруючи послідовне поєд-
нання власної діяльності з процесами своїх клієнтів, більшість банків втрачають можливість отримати конкурентну перевагу. У
статті запропоновано та проаналізовано новий підхід для розробки додаткових послуг, які базуються на методах роботи з клієнтами та використанні “інтелектуальних документів” з метою надання додаткових послуг. Поняття інтелектуальних документів детально проаналізовано та представлено на прикладі питання оформлення спадку. Виявлено, що використання інтелектуальних документів позитивно впливає на врегулювання діяльності банку та клієнтських процесів, а також відображає технологічний рівень розвитку банківських операцій. Незважаючи на деякі обмеження, переваги цього методу як для банків, так і для їх клієнтів є
очевидними. Значним є очікуване зниження витрат на обслуговування клієнтів. У зв’язку з підвищеним рівнем задоволення потреб клієнтів зростає вірогідність “завоювання” спадкоємців та осіб, що втратили родичів, як нових клієнтів; також рівень збереження коштів, пов’язаних зі спадком, зростає. Пропонуючи нові послуги, банк здатний генерувати додатковий прибуток за допомогою комісій. Більш того, очікується значне зниження витрат на друкування, папір та поштове обслуговування та зниження рівня
помилок при передачі даних. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
France
1
Germany
31
Greece
1
Ireland
6904
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
513793
United Kingdom
257427
United States
5370509
Unknown Country
513792
Downloads
China
1
France
1
Germany
33
Indonesia
1
Ireland
2
Lithuania
1
Netherlands
46726
Ukraine
1494648
United Kingdom
1
United States
5370503
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Murmann_Bank.pdf | 603.55 kB | Adobe PDF | 6911921 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.