Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55974
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив репутації та ефективності реклами на прихильність клієнтів та передумови прихильності: приклад банків Туреччини
Other Titles Effects of Image and Advertising Efficiency on Customer Loyalty and Antecedents of Loyalty: Turkish Banks Sample
Authors Ченгіз, Е.
Аїлдіз, Х.
Ер, Б.
ORCID
Keywords репутація банку
ефективність реклами
прихильність клієнтів
передумови лояльності клієнтів
bank Image
advertising efficiency
customer loyalty
antecedent of customer Loyalty.
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55974
Publisher
License
Citation Ченгіз Е. Вплив репутації та ефективності реклами на прихильність клієнтів та передумови прихильності: приклад банків Туреччини / Е. Ченгіз, Х. Аїлдіз, Б. Ер // Банки та банківські системи. – 2007. – №1 – С. 40-53
Abstract У даній статті досліджується взаємозв’язок між репутацією, ефективністю реклами, задоволенням потреб клієнтів, очікуваннями клієнтів, сприйнятою якістю, сприйнятою цінністю, скаргами клієнтів та їх лояльністю. Ці змінні все частіше сприймаються як джерело конкурентної переваги. Проте відносно небагато досліджень проведено з метою аналізу цих змінних та їх взаємозв’язку з поведінкою після здійснення покупки особливо у сервісних організаціях на зразок банків. Дане дослідження було розроблене з метою розуміння взаємовідносин між вищезгаданими змінними та їхнім впливом на прихильність клієнтів. За допомогою використання інформації, отриманої від клієнтів турецьких банків, було розроблено та проаналізовано інтегративну модель. Результати вказали на те, що репутація банку та ефективність реклами значною мірою впливають на прихильність клієнтів та на передумови лояльності.
The present study examines the relationships between image, advertising efficiency, customer satisfaction, customer expectation, perceived quality, perceived value, customer complaint and customer loyalty. These variables are increasingly recognised as being sources of competitive advantage. However, little empirical research has been conducted to examine these variables simultaneously and their relationships with post-purchase behaviour especially service organizations like banks. The present study was therefore designed to develop an understanding of the relationships between these variables and their influence on loyalty. An integrative model was developed and tested by using data collected from the customers of Turkish banks. The results reveal that bank image and advertising efficiency influence customer loyalty and antecedents of loyalty significantly.
Українська академія банківської справи Національного банку України
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Armenia Armenia
1
Australia Australia
1
Denmark Denmark
1
Germany Germany
206948
Greece Greece
1
Ireland Ireland
61367
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
30684
Ukraine Ukraine
1229691
United Kingdom United Kingdom
616338
United States United States
13705844
Unknown Country Unknown Country
1229690

Downloads

China China
3
Germany Germany
31
Lebanon Lebanon
1
Lithuania Lithuania
1
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
3581671
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13705843
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Chenhiz_Vplyv_reputatsii.pdf 3.38 MB Adobe PDF 17287555

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.