Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55974
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив репутації та ефективності реклами на прихильність клієнтів та передумови прихильності: приклад банків Туреччини |
Other Titles |
Effects of Image and Advertising Efficiency on Customer Loyalty and Antecedents of Loyalty: Turkish Banks Sample |
Authors |
Ченгіз, Е.
Аїлдіз, Х. Ер, Б. |
ORCID | |
Keywords |
репутація банку ефективність реклами прихильність клієнтів передумови лояльності клієнтів bank Image advertising efficiency customer loyalty antecedent of customer Loyalty. |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55974 |
Publisher | |
License | |
Citation | Ченгіз Е. Вплив репутації та ефективності реклами на прихильність клієнтів та передумови прихильності: приклад банків Туреччини / Е. Ченгіз, Х. Аїлдіз, Б. Ер // Банки та банківські системи. – 2007. – №1 – С. 40-53 |
Abstract |
У даній статті досліджується взаємозв’язок між репутацією, ефективністю реклами, задоволенням потреб клієнтів, очікуваннями клієнтів, сприйнятою якістю, сприйнятою цінністю, скаргами клієнтів та їх лояльністю. Ці змінні все частіше сприймаються як джерело конкурентної переваги. Проте відносно небагато досліджень проведено з метою аналізу цих змінних та їх взаємозв’язку з поведінкою після здійснення покупки особливо у сервісних організаціях на зразок банків. Дане дослідження було розроблене з метою розуміння взаємовідносин між вищезгаданими змінними та їхнім впливом на прихильність клієнтів. За допомогою використання інформації, отриманої від клієнтів турецьких банків, було розроблено та проаналізовано інтегративну модель. Результати вказали на те, що репутація банку та ефективність реклами значною мірою впливають на прихильність клієнтів та на передумови лояльності. The present study examines the relationships between image, advertising efficiency, customer satisfaction, customer expectation, perceived quality, perceived value, customer complaint and customer loyalty. These variables are increasingly recognised as being sources of competitive advantage. However, little empirical research has been conducted to examine these variables simultaneously and their relationships with post-purchase behaviour especially service organizations like banks. The present study was therefore designed to develop an understanding of the relationships between these variables and their influence on loyalty. An integrative model was developed and tested by using data collected from the customers of Turkish banks. The results reveal that bank image and advertising efficiency influence customer loyalty and antecedents of loyalty significantly. Українська академія банківської справи Національного банку України |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Armenia
1
Australia
1
Denmark
1
Germany
206948
Greece
1
Ireland
61367
Lithuania
1
Singapore
1
South Korea
30684
Ukraine
1229691
United Kingdom
616338
United States
13705844
Unknown Country
1229690
Downloads
China
3
Germany
31
Lebanon
1
Lithuania
1
South Korea
1
Sweden
1
Ukraine
3581671
United Kingdom
1
United States
13705843
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chenhiz_Vplyv_reputatsii.pdf | 3.38 MB | Adobe PDF | 17287555 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.