Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55979
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз клієнтів банків та оцінювання послуги іпотечного кредитування: наслідки політики сегментації ринку |
Other Titles |
A bank customer analysis and mortgage services evaluation: implications of market segmentation policies |
Authors |
Міланокіс, Дж.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг обслуговування іпотечного кредиту сегментація ринку профіль клієнта bank marketing mortgage services market segmentation customer profile |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55979 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Міланокіс, Дж. Аналіз клієнтів банків та оцінювання послуги іпотечного кредитування: наслідки політики сегментації ринку [Текст] / Дж. Міланокіс // Банки та банківські системи. - 2007. - № 3. - C. 150-165. |
Abstract |
Мета даної наукової статті - дослідити фактори сегментації ринку, а також ставлення та думки клієнтів банків щодо позик на купівлю житла. За останній час ринок іпотечних кредитів Греції зазнав щорічного підвищення відсаткової ставки. науковці провели кількісне дослідження - стуктуроване анкетування 183 респондентів, що мешкають в регіоні Афін, яке показало позитивне ставлення до кредитування для купівлі першого основного житла та купівлі землі (серед 50% опитуваних). Забезпечення необхідною інформацією досліджувалося через особисте спілкування зі спеціалізованим банківським персоналом. Головний критерій вибору банків - вже існуюча співраця з банком з прийняттям до уваги рекомендацій брокерів, агентів з нерухомості та юристів. The scope of this paper is to examine market segmentation factors,as well as, bank custemer attitudes and beliefs towards housing loans. The Greek mortgage market has experienced great developments in the latest years with high annual growth rates. Quantitative reseach was carried out by means of structured questionnaires with 20 items at a sample of 183 respondents in the area of Athens. Reseach found out that respondents are well-disposed towards house loans in order to purchase primary residence and half in order to purchase land. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
2230
Germany
230
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
26983
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
275878
United Kingdom
138496
United States
3652454
Unknown Country
275877
Downloads
Germany
21
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
773664
United Kingdom
1
United States
3652455
Unknown Country
8
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Milonakis_Market.pdf | 498 kB | Adobe PDF | 4426151 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.