Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56187
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові стратегії збільшення депозитних ресурсів банку |
Other Titles |
Marketing strategies to increase bank deposit resources |
Authors |
Черкашина, К.Ф.
Антипенко, Є.М. |
ORCID | |
Keywords |
маркетингові стратегії маркетинговые стратегии marketing strategies депозитні ресурси депозитные ресурсы deposit resources депозитні ставки депозитные ставки deposit rates банківські технології банковские технологии banking technology |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56187 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Черкашина, К.Ф. Маркетингові стратегії збільшення депозитних ресурсів банку [Текст] / К.Ф. Черкашина, Є.М. Антипенко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. – Суми: УАБС НБУ, 2010. – Т. 30. - С. 310–316. |
Abstract |
У статті акцентується увага на депозитній політиці банку, яка є основною складовою поповнення ресурсної бази банків. Проведені дослідження доводять, що використання сучасних маркетингових підходів дає змогу банку бути конкурентноздатним на ринку банківських послуг. Запропоновані можливі напрямки вдосконалення депозитної політики. The Bank deposit policy is emphasized in the article, as the main component of updating the resource base of banks. The investigations show that the use of modern marketing approaches enables the bank to be competitive banking market. Possible ways to improve the deposit policy are proposed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

3726

1

35441

1

141199

70881

2367543

5378786
Downloads

1

25

1

405304

1

1582647

7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Cherkashyna_Marketynhovi_stratehii.PDF | 1.34 MB | Adobe PDF | 1987986 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.