Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56272
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стан розвитку іпотечного кредитування нерухомості |
Other Titles |
Development of the mortgage crediting of the real estate status |
Authors |
Жінко, М.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
іпотека ипотека mortgage іпотечний кредит ипотечный кредит mortgage loan ринок нерухомості рынок недвижимости property market первинний ринок нерухомості первичный рынок недвижимости primary market of the real estate вторинний ринок нерухомості вторичный рынок недвижимости secondary property market |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56272 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Жінко, М.Б. Стан розвитку іпотечного кредитування нерухомості [Текст] / М.Б. Жінко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць.- Суми: УАБС НБУ, 2009.- Вип. 24. - С. 177-181. |
Abstract |
У статті розглядається іпотечний кредит як довгостроковий кредит на купівлю нерухомості. Аналізується його стан, тенденції та перспективи розвитку. At the article mortgage loan considers as a long-term loan for real estate purchasing. The status, tendentions and development perspectives are analysing. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
1
Germany
757
Greece
1
Ireland
25036
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1475
Singapore
1
Sweden
1
Switzerland
1
Ukraine
235992
United Kingdom
122231
United States
1950619
Unknown Country
235991
Downloads
China
2
France
2
Germany
29
Lithuania
1
Russia
1
Saudi Arabia
1
Ukraine
235997
United Kingdom
1
United States
1950618
Unknown Country
9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zhinko_Ipotechne_kredytuvannia.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | 2186661 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.