Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56316
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль оцінки ефективності банківської реклами |
Other Titles |
Role of efficiency estimation of the bank advertising |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг банковский маркетинг bank marketing банківська реклама банковская реклама bank advertising оцінка ефективності оценка эффективности efficiency estimation |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56316 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Гузь, М.М. Роль оцінки ефективності банківської реклами [Текст] / М.М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. – Суми: УАБС НБУ, 2007. – Т. 19. – С. 364–368. |
Abstract |
В статті акцентується увага на важливості оцінки ефективності банківської реклами. Розглянуто різні методики визначення ефективності реклами та аргументовано комплекс індексів та показників для визначення загального ступеня ефективності банківської реклами. An attention on importance of efficiency estimation of the bank advertising is accented in the article. The different methods of determination of advertising efficiency are considered and complex of indexes for determination of general degree of the bank advertising efficiency are argued. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
China
2530
Germany
23
Greece
1
Ireland
9281
Lithuania
1
Singapore
739365
Ukraine
135539
United Kingdom
68402
United States
388048
Unknown Country
135538
Downloads
China
2
Germany
25
Indonesia
1
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
388052
United Kingdom
388047
United States
68403
Unknown Country
11
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_Bankivska_reklama.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | 844543 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.