Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56323
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Фактори, які впливають на діяльність малих та середніх підприємств: пояснювальний аналіз характеристик власників та компаній |
Other Titles |
Factors influencing small and medium enterprises (SMEs): an exploratory study of owner/manager and firm characteristics |
Authors |
Волді, А.
Лейтон, П. Адесуа, А. |
ORCID | |
Keywords |
малі та середні підприємства економічний ріст Нігерія SMEs small firms entrepreneurship Nigeria |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56323 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Волді, А. Фактори, які впливають на діяльність малих та середніх підприємств: пояснювальний аналіз характеристик власників та компаній [Текст] / А. Волді, П. Лейтон, А. Адесуа // Банки та банківські системи країн світу. - Спец. вип. : Фінансування та банківське обслуговування малих підприємств новостворених ринків та тих, що розвиваються. –2008. – № 3. – Том 1. - С. 5-14. |
Abstract |
За останні роки з’явилось багато літературних джерел, присвячених вивченню впливу характеристик власника/менеджера та фірми на економічний ріст. Однак велика кількість робіт зосереджена на діяльності малих та середніх підприємств (МСП) у розвинутих державах, і дуже мало присвячено розвитку таких підприємств в Африці, а ще менше – в Нігерії. Мета даної статті – заповнити цю прогалину, застосувавши аналіз впливу п’яти характеристик власника/менеджера та чотирьох – фірми на ріст підприємства. В ході дослідження вияв-
лено, що на ріст МСП значною мірою впливають такі характеристики фірми, як вік, сектор, офіційний статус та кількість працівників. Виявилось, що ознаки власника/менеджера, які впливають на ріст компанії, це вік,
освіта, попередній досвід та три змінні мотивації, а саме фінансова, створення робочого місця (отримання роботи) та самореалізація. Такі характеристики власника/менеджера, як стать та дві мотиваційні змінні (прагнення бути незалежним та задоволення від роботи), здається, не мають впливу на ріст МСП Нігерії, що увійшли до нашої вибірки. In recent times, there is an extensive amount of literary research devoted to the influence of the characteristics of the owner/managers and the firm on the growth of Small and Medium Enterprises. Nevertheless, the bulk of such research tends to concentrate on SMEs in developed countries; very limited studies have provided such research on SMEs in Africa, and even less in Nigeria. This paper fills this gap; it incorporates an analysis of influence of five owner/managers and four firm characteristics on the growth of the firm. Our result reveals that SME growth is largely influenced by firm characteristics such as age, sector, legal status and number of employees. Owner/manager characteristics proved seem to influence growth include age, education, previous experience, and three motivation variables, namely finance, employment creation and self-fulfilment. Owner/manager characteristics such as gender and two motivational variables such as desire to be independent and job satisfaction were not seen to exert an influence on SME growth in our sampled firms in Nigeria. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Bulgaria
1
China
1
Finland
1
Germany
27
Greece
1
Iran
1
Ireland
2686
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
17652
United Kingdom
9209
United States
241533
Unknown Country
288766
Downloads
China
2
Germany
28
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
52603
United Kingdom
1
United States
194301
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Voldi.pdf | 350.04 kB | Adobe PDF | 246938 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.