Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56336
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами |
Other Titles |
Analysis of the last tendencies of the national bank advertising |
Authors |
Гузь, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
банківська реклама банковская реклама bank advertising банківський маркетинг банковский маркетинг bank marketing позиціонування позиционирования positioning |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56336 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гузь, М.М. Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами [Текст] / М.М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. – Суми: УАБС НБУ, 2007. – Т. 17. – С. 253–260. |
Abstract |
В статті проаналізовані останні тенденції національної банківської реклами. Визначені зміни у базових концепціях банківської реклами, виокремлено основні підходи до формування рекламних звернень, зазначені слабкі та сильні сторони національної банківської реклами. Розглянуті особливості іміджевої та продуктової реклами банку. The last tendencies of the national bank advertising are analysed in the article. Certain changes in base conceptions of the bank advertising, basic approaches are selected to forming of publicity appeals, weak and strong parties of the national bank advertising are marked. Considered features of the imaginary and prodact bank advertising. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

5489771

38702

1

21886

1

1

1

1

3301605

338222

31586809

41890441
Downloads

1

1

1

1

138545

1

1

1

21888

5489770

1

21283172

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huz_Bankivska_reklama.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | 26933387 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.