Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56509
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми адаптації студентів до навчання за Болонською системою
Other Titles Problems of adaptation of students to study at Bologna system
Authors Ніколаєнко, С.І.
ORCID
Keywords адаптація
фрустрація
толерантність
adaptation
frustration
tolerance
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56509
Publisher СумДПУ ім. А. С. Макаренка
License
Citation Ніколаєнко, С. І. Проблеми адаптації студентів до навчання за Болонською системою [Текст] / С. І. Ніколаєнко // Педагогічні науки: зб. наук. праць : у 3-х частинах. Ч. 3. / Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2009. - С. 238-246.
Abstract Проблема адаптації студентів до навчання за Болонською системою. У статі пропонуються деякі результати вивчення процесу адаптації студентів ВНЗ до змін в системі вищої освіти у зв’язку з її реформуванням на основі Болонської декларації.
Problem of student’s adaptation for education according to bologna system. Here are some research results of student’s adaptation for changes in the higher educational system connected with its restructuring based on Bologna declaration.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
48136
Greece Greece
1319
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
6408
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
471840
United Kingdom United Kingdom
236109
United States United States
6351724
Unknown Country Unknown Country
471839

Downloads

China China
1
Germany Germany
19
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1409103
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6351725

Files

File Size Format Downloads
Nikolaienko_Problemy_adaptatsii_studentiv.pdf 761.12 kB Adobe PDF 7760852

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.