Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56550
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Бюджетні макрорегіони як метод вирішення проблем міжбюджетних відносин в Україні |
Other Titles |
Budget macro regions as a method of solving the problems of cross-budget problems in Ukraine |
Authors |
Frolov, Serhii Mykhailovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9374-7274 |
Keywords |
бюджет міжбюджетні відносини проблеми міжбюджетних відносин budget cross-budget relations problems of cross-budget relations |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56550 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Фролов С.М. Бюджетні макрорегіони як метод вирішення проблем міжбюджетних відносин в Україні / С.М. Фролов // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник наукових праць / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми, 2010. – Т. 30. - С. 409-421. |
Abstract |
У статті розглянуто основні проблеми міжбюджетних відносин в Україні. Виділено фундаментальні протиріччя. Розглянуто основні пропозиції щодо їх розв’язання та запропоновано принципово нову концепцію бюджетних макрорегіонів, що дозволяє вирішити основні проблеми в сфері міжбюджетних відносин. The following article is dedicated to cross-budgets problems analysis. Basing on analysing conception of budget macro regions is proposed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

11416

1

5709

1

1

107926

43867

320716

597565
Downloads

2

3054

2

1

1

320724

1

1

5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Frolov_Biudzhetni_makrorehiony_iak_metod_vyrishennia.pdf | 848.7 kB | Adobe PDF | 323791 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.