Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56569
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Наслідки гнучкого режиму курсоутворення гривні для банківського сектора та населення
Other Titles Consequences of the flexible mode of курсоутворення of hryvnya are for a bank sector and population
Authors Нідзельська, І.А.
ORCID
Keywords банківська система
банковская система
banking system
девальвація
девальвация
devaluation
ревальвація
ревальвация
revaluation
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56569
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Нідзельська, І.А. Наслідки гнучкого режиму курсоутворення гривні для банківського сектора та населення [Текст] / І.А. Нідзельська // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. - Суми: УАБС НБУ, 2009. - Вип. 24. - С. 150–157.
Abstract У статті розглянуті можливі наслідки волатильності обмінного курсу гривні для банківського сектора економіки та населення.
The author examined probable consequences of exchange rate devaluation and revaluation for banking sector and individuals.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
35
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18398
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1057
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
312820
United Kingdom United Kingdom
146496
United States United States
2521392
Unknown Country Unknown Country
312819

Downloads

China China
1
Germany Germany
2521392
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1729759
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
938135
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2521390
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Nidzelska_Kursoutvorennia.pdf 1.63 MB Adobe PDF 7710687

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.