Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56695
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Исследование составляющих национальной экономической системы
Other Titles Investigation of the national economic system components
Authors Д'яконова, Ірина Іванівна
Diakonova, Iryna Ivanivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4366-8062
Keywords экономическая система
национальная экономика
экономические субьекты
economic system
national economy
economic subjects
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56695
Publisher Видавничий дім "ІНЖЕК"
License
Citation Дьяконова, И.И. Исследование составляющих национальной экономической системы [Текст] / И.И. Дьяконова // Бизнес информ. - 2008. - № 3. - С. 162 - 168.
Abstract В статье проводится критический анализ подходов к определению категории "экономической системы", производиться декомпозиция экономической системы и определяются функции и отличительные особенности компонентов системы.
The article presents a critical analysis of approaches to the definition of the category of "economic system ". Decomposition of the economic system is made and the functions and features of the system components are defined.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
39
Greece Greece
1
Ireland Ireland
19677
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1736
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
129632
United Kingdom United Kingdom
68287
United States United States
737366
Unknown Country Unknown Country
129631

Downloads

China China
39351
Germany Germany
40
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
19676
Ukraine Ukraine
129633
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1086374

Files

File Size Format Downloads
Dyakonova_01.pdf 5.57 MB Adobe PDF 1275076

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.